Ga naar inhoud

MSN webcamgesprek opnemen

GraemeD

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zou willen weten hoe je een webcamgesprek op msn opneemt.

Hiermee bedoel ik niet gewoon je scherm laten opnemen,

maar als je in een ander venster (op volledig scherm) (bv. internet) iets aan het doen bent,

het gesprek nog steeds wordt opgenomen en niet hetgene dat je in internet ziet.

Zou iemand weten hoe ik dat kan doen?

Alvast bedankt,

Graeme

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag lijkt ons een beetje té dubieus om hierbij assistentie te verlenen. Wij hebben geen enkele zekerheid dat de andere partij(en) in dit webcamgesprek op de hoogte worden gesteld van de opnamen die gemaakt worden en gestockeerd worden. Uit reden van "voorzichtigheid" gaan we dan ook verder geen suggesties doen over een eventuele methode om dit te verwezenlijken. Meer nog ... dit topic wordt hierbij "on hold" gezet.

Mocht je hieromtrent bezwaren hebben, dan mag je mij steeds per PB contacteren (maar wel graag met een meer overtuigende uitleg dan de antwoorden die je op boven gestelde vragen hebt gegeven).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de software eens uitgetest, bij BSR Screen Recorder kreeg ik voortdurend een foutmelding en als het dan wel lukte, werd het geluid niet opgenomen, het beeld was wel zoals ik wou (als je naar een ander venster gaat, blijft hetzelfde venster gefilmd). Ik heb met verschillende instellingen geprobeerd. En ik gebruik Windows 7, dus die MSN Webcam Recorder valt ook buiten. Toch bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.