Ga naar inhoud

MSN webcamgesprek opnemen

GraemeD

Aanbevolen berichten

bedankt ik zal dit zo snel mogelijk uittesten

---------- Post toegevoegd om 19:40 ---------- Vorige post was om 19:30 ----------

als ik het programma uittest, komt er steeds geen geluid bij de opname. ikzelf hoor tijdens de opname wel geluid. Ligt dit aan mijn laptop of is het iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het programma uittest, komt er steeds geen geluid bij de opname. ikzelf hoor tijdens de opname wel geluid. Ligt dit aan mijn laptop of is het iets anders?

Misschien heb je geen geluid omdat het een demo versie is. Ik ken het programma spijtig genoeg niet. Bekijk eens de opties van het programma? Bij "opnemen" staat daar niets van audio ofzo?

Uw instellingen in windows (volumemixer) moeten wel juist staan, zodat windows kan opnemen van microfoon (denk ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

ik heb het gevonden het programmatje zet telkens de standaardinstellingen terug (geen idee wrm) maar bij de extra opties juist voor je de opname begint kun je de instellingen wijzigen dus het geluid zit nu goed maar het beeld niet bij dit programma dus als er nog iemand een idee heeft laat het mij zeker weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.