Ga naar inhoud

Geluid blijft om de paar seconden hangen

pantzer

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb sinds een week een laptop gekocht en nou heb ik het probleem dat er om de paar seconden het geluid heel even blijft hangen.

ik ben geen expert met computers dus als u wat uitlegt graag in "jip en janneke taal als het eventjes kan"

Mijn computer specificaties

processor: Intel® Core i7-2630QM CPU @ 2.00GHz 2.00GHz

Geïnstalleerd geheugen: 6.00 GB

(RAM):

Type systeem: 64bitsbesturingssysteem

Het gaat trouwens over een sony vaio VPCF22M1E

ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag pantzer,

welkom op PCH.

Je laptop is amper een week oud en dus eigenlijk fonkelnieuw te noemen: stop hem in zijn verpakking, neem je aankoopbewijs mee en stap er mee naar de verkoper, hij is op moment de meest aangewezen persoon om ten rade te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste asus

bedankt voor de reactie

Dit is een mogelijkheid maar dan ben ik hem een tijd kwijt lijkt me dus die wou ik als laatste optie bewaren.

dus ik vroeg me af of er mensen waren die dit probleem misschien kende en hier iets mee kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan hem terugzetten naar een herstelpunt van voor deze problemen, of je kan hem terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen maar als dat het probleem niet oplost vrees ik dat er niets anders op zit...lijkt me in dat geval ook het meest aangewezen gezien zijn jeugdige leeftijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag,

Nou werk ik bij de luchtmacht en doordeweeks zit ik dus op een vliegbasis maar toen ik dit weekend thuis kwam deed het geluid van de laptop weer normaal, kan het mogelijk zijn dat er iets van een zender of iets in die richting op de vliegbasis staat die mijn probleem veroorzaakt? Want daar heb ik het nog steeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag pantzer,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.