Ga naar inhoud

Geen internetsignaal zichtbaar

Gast truus22

Aanbevolen berichten

Gast truus22

Hoi beste Forumleden,

Ik wil hulp vragen op dit Forum, vanwege een "draadloos Internet-probleem", dat zich voordoet op de Dell Laptop van mijn vrouw met Windows 7 Home daarop geinstalleerd. Omdat deze Laptop steeds langzamer werd, heb ik Windows 7 opnieuw geinstalleerd met de orginele legale installatie DVD. Na de installatie, wilde ik draadloos verbinding maken met Internet, maar tot mijn verbazing,

kreeg ik het Tele2 internet-signaal niet te zien, zodat het onmogelijk bleek om een internetverbinding tot stand te brengen. De signalen van andere internet gebruikers, hier in de omgeving waren wel gewoon te zien. Behalve die van mij. Een bedrade verbinding bleek wel mogelijk en mijn eigen Laptop, die notaben naast der Laptop van mijn vrouw staat, laat het signaal gewoon zien en daarmee heb ik dan ook een normale draadloze internetverbinding. Ik begrijp er niets van en nadat ik de hulp had ingeroepen van de Helpdesk van Tele2, die mij verzekerden, dat toch echt de Laptop zelf, of het besturingssysteem de oorzaak zou moeten zijn. Nadat ik alle daarvoor in aanmerking komende Drivers had geUpdated via het programma "Driver Genius", doet het probleem zich nog steeds voor en ben ik eigenlijk ten einde raad. Vandaar dat ik nu aan de leden van dit Forum heel vriendelijk wil vragen, of iemand een oplossing voor dit vreemde verschijnsel weet. Ik ben bij voorbaat dankbaar voor iedere reactie die ik vanaf dit Forum mag krijgen en wacht in spanning op die reactie's, die mij hopelijk verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groet uit Weert,

Cor Jansen (truus22)

Weert

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.