Ga naar inhoud

aero

johanp14

Aanbevolen berichten

ik heb een vista ultimate waarbij de windows aero kon gebruiken , sinds enige tijd is deze optie verdwenen bij de instellingen onder kleur en vormgeving van vensters ,

kan dit zomaar weg zijn ???????

bij het openen van programma's worden sommige deeltje van het scherm niet volledig weer gegeven , bij het openen van een ander programma blijven al dan niet tijdelijk kleine vensters open staan van het vorige programma

is de videokaart soms versleten of aan vervanging toe ????????

weet er iemand een oplossing

mvg johanp14

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me op de eerste plaats al lastig om te achter halen waarom dit nu niet meer wordt weergegeven. Daar zou je enige aanleiding voor moeten hebben. Foutmeldingen cq een bepaalde actie waardoor het probleem nu ineens zo wordt weergeven. Voor alle duidelijkheid wil ik nog even bevestigen dat je de Aero optie niet meer in de opties hebt. Aero schakelt namelijk ook uit als de pc te langzaam wordt om Aero te laden. Dit kan bijvoorbeeld in de loop der tijd door extra software komen. Hardware kunnen we op dit moment overigens nog niet echt uitsluiten maar ik ga er in eerste instantie niet vanuit.

Je kun als dat nog gaat proberen een systeemherstel te doen. Lukt dat niet dan schakel je alle opstart items (zie onder) eens uit zodat je zeker weet dat het daar ook niet aan ligt. Indien dit ook niet het geval is probeer je de driver van de videokaart eens opnieuw te installeren en als dat ook geen oplossing biedt toch eens even naar het bestands systeem kijken om te zien of er wellicht iets mis is met de Windows bestanden.

Opstartonderdelen uitschakelen: Schoon opstarten om te voorkomen dat achtergrondprogramma's een spel of programma hinderen dat u op dat moment gebruikt

Bestandsysteem checken met:

Check Disk: Uw vaste schijf op fouten controleren in Windows 7

System File Check: Het programma Controle systeembestanden gebruiken om ontbrekende of beschadigde systeembestanden in Windows Vista of Windows 7 te herstellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.