Ga naar inhoud

Vermoedelijk doorgebrande grafische kaart

Aanbevolen berichten

Mijn probleem is het volgende :

Mijn beeldschermen (Syncmaster 930bf 2 stuks) geven mij de mededeling : check signal cable 3 vierkantjes, en gaat dan na enige tijd in standby modus.

Dit gebeurde nadat de datacables (dvi) losraakten van de kast, toen ik de cables weer vastzette kwam het beeld terug op beide monitoren, om vervolgens na 10 seconden zwart te gaan. Mijn muziek die aanstond speelde gewoon door. Ik weet dat windows gewoon opstart omdat ik dat kan horen.

Wat ik heb geprobeerd :

-heropstarten

-1 beeldscherm verschillende aansluitingen

-dvi f / vga m verloop gehaald, aangesloten geeft dezelfde melding

-ander beeldscherm getest/ geeft soortgelijke melding

-Beeldschermen getest op andere pc : werkt gewoon

Mijn vermoedens :

-Grafische kaart is stuk ???

-Software/driver probleem maar dat kan ik niet controleren want ...geen beeld ???

Ik zou graag de rest aan specs geven maar ik ken ze helaas niet uit mijn hoofd en ik kan ze niet opvragen in dxdiag want ...zucht

De reden dat ik dit op het forum zet is omdat ik liever geen nieuwe grafische kaart koop als dat niet nodig is, en dus zou ik graag de mening horen van een paar mensen die er meer verstand van hebben dan ik. Meningen en aanwijzingen/ oplossingen worden op prijs gesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.