Ga naar inhoud

Foto dvd maken met Ashampoo Burning Studio 2010

james48

Aanbevolen berichten

Ik zou graag willen weten hoe je een foto dvd, die je in een dvd speler op tv kunt afspelen moet maken.

-Welk foto opslag- bestand moet je gebruiken, ik denk aan JPG?

-Kun je de foto's via "Bestanden en Mappen branden" op de dvd plaatsen?

-Is het belangrijk dat je de Titel invult, bijv. met hoofdletters en zonder spaties?

-Is er nog meer wat je moet weten?

Ik werk zelf graag met Ashampoo Burning Studio 2010, kan het daar in gemaakt worden? :hmmmm2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag James,

Kijk eerst en vooral is na of dat je dvd speler dergelijke zaken ondersteund.

Het meest gebruikte voor foto's is inderdaad JPG. Deze zouden dan ook geen probleem mogen zijn.

Je kan die foto's via "Bestanden en Mappen branden" op je dvd plaaten.

Een titel is enkel optioneel. Je mag dit doen, maar dit is niet noodzakelijk. Spaties en kleine letters zijn hierin ook toegestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:vollkommenauf: Misschien ben ik lastig, maar ik wil toch graag even weten hoe het gaat. Weet de dvd speler als je een dvd met losse jpg- files laad, dat hij automatisch moet opstarten, zoals bij een film, en hoe gaat het als je één of meerdere mappen gebruikt? Soms lees je dat je een databestand moet maken, doe je dit met "Bestanden en Mappen branden" of wordt daar iets anders mee bedoeld? :dong:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je dvd met foto's in je dvd speler steekt, zal de lijst met foto's of mappen op je tv scherm komen te staan.

(Beetje te vergelijken met je Windows mappen).

Met je afstandsbediening kan je dan de gewenste foto kiezen en bekijken. (test maar eens uit, het is niet moeilijk).

Een databestand = Bestanden en Mappen branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.