Ga naar inhoud

Vista kopen?

Mario

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

kun je er opengl spellen op draaien???

het blijkt te kunnen awel ik het heb geprobeerd en ik kon bv counter strike alleen spelen software mode en zoals de meeste gamers weten die graphics treken op niks uitendelijk heb ik wel kunnen spelen in 3d op resolutie van 1280 op 786 en 2 min werd ik disconect en kreeg ik melding dat ik nie meer verbonden was op de server

na herstarten van steam kreeg ik volgende melding counter strike is momenteel nie bereikbaar probeer het later nog eens !!

voila als iemand ieneens raad weet is het altijd welkom .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem koopt, zoek dan een winkel die de oem-versie gewoon los verkoopt.

Scheelt heel veel geld

Edit:

Voor mensen die niet weten wat oem is

OEM en retail in de computerwinkel

Hardware zoals CD-ROM spelers is soms te koop als OEM-versie in tegenstellling tot een Retail-versie, vaak voor een wat lagere prijs. De OEM versie bevat dan geen handleiding en drivers, en is eenvoudiger verpakt. Aangenomen wordt dat de 'OEM' geen handleiding nodig heeft en de drivers al heeft. Wordt ook vaak als 'bulk' aangeduid.

Software is soms ook in een OEM versie te koop. Deze versies worden over het algemeen alleen verkocht in combinatie met een nieuwe PC of een onderdeel als een harde schijf. Het prijsverschil kan aanzienlijk zijn, maar de bijgeleverde documentatie is over het algemeen zeer beknopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon even zeggen, ik heb Vista Ultimate gedurende 2 weken gedraaid, en alles werkte zoals het hoort. Ook dos games en andere recentere games. Ik ben wel terug overgestapt naar XP omdat ik nie echt genoeg RAM had om het vlekkeloos te draaien (1 gig toen). Vista is nu wel zeer duur, maar ik denk dat het de moeite waard ZAL zijn. Ik zeg "zal" omdat het toch nog enkele gaatjes heeft. En zoals microsoft zei. Diegene die hem gekocht hebben of legaal gedownload hebben, "gebruik hem zoveel mogelijk, en report alle fouten dat je vind". Dus zou ik wachten tot er een nieuwere versie komt die dit keer volledig foutloos is.

Greetz swuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem koopt, zoek dan een winkel die de oem-versie gewoon los verkoopt.

Scheelt heel veel geld

Edit:

Voor mensen die niet weten wat oem is

OEM en retail in de computerwinkel

Hardware zoals CD-ROM spelers is soms te koop als OEM-versie in tegenstellling tot een Retail-versie, vaak voor een wat lagere prijs. De OEM versie bevat dan geen handleiding en drivers, en is eenvoudiger verpakt. Aangenomen wordt dat de 'OEM' geen handleiding nodig heeft en de drivers al heeft. Wordt ook vaak als 'bulk' aangeduid.

Software is soms ook in een OEM versie te koop. Deze versies worden over het algemeen alleen verkocht in combinatie met een nieuwe PC of een onderdeel als een harde schijf. Het prijsverschil kan aanzienlijk zijn, maar de bijgeleverde documentatie is over het algemeen zeer beknopt.

let wel op, als je (redelijk grote) wijzigingen aanbrengt in je computer dan is het vaak verplicht om een nieuwe OEM versie aan te schaffen, dus als je veel aan je computer aan het knutselen bent kan je beter de retail versie kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.