Ga naar inhoud

Graphishe kaart overheat en dropt in snelheid

Aanbevolen berichten

ik heb een m17xr3 nu na een 8 maand zonder problemen. Had ik de laaste tijd last van fps drops in games en in 3d programa's. Ik heb de oorzaak gevonden maar nog geen oplosing. de warmte van mijn graphishe kaart is rond de 70 graden. en bij de drops gaat de core snelheid van mijn graphise kaart 650 mhz naar 200. Enige idee hoe ik

kan oplossen de graphishe kart is een 460m

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag chelvaric,

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken.

Als je hier klikt vind je de service manual van je Alienware...neem beide fans onder handen, zowel deze van de grafische kaart als deze van de processor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat ik neit weet in hoeverre ik mijn laptop mag opdoen heb ik met een air duster in de onderste koeling naar boven gespoten kwam een redelijke, hoeveel heid stof wolkjes uit hopelijk fixt et nu kzal meer laten weten na een dagje te gebruiken =p

Link naar reactie
Delen op andere sites

kga em verlopig niet open doen want ben iets te druk bezig met me examens =p maar door me me airduster te spuiten heb ik geen spikes meer voorlopig me temp ga ook nie boven de 64 graden. na de examens zal ik hem opendoen zodat ik aan de ventilators kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.