Ga naar inhoud

Driver probleem

mikkedw

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb sinds nog geen 2 maand een nieuwe hp dv6-6c50eb laptop.

Ik heb hierop mijn Windows 7 ultimate 64-bit geinstalleerd en ik heb dan ook de drivers van de website van HP gedownload.

Nu het probleem is (dit is ondertussen 2de keer dat ik win 7 heb geinstalleerd, eerste maal was er een probleem) de eerste keer werkte alles perfect met de drivers van de website van hp en nu werkt mijn vingerafdruklezer niet meer :-s

Iemand tips?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste zou ik de pc eens schoon opstarten om uit te sluiten of dit aan andere software ligt. Mocht dit zo zijn dan kun je deze een voor een weer aanzetten tot je het betreffende programma gevonden hebt. Problemen oplossen door Windows Vista of Windows 7 schoon op te starten

Verder is er nogal wat te vinden over de HP fingerprint. Het onderstaande topic is niet exact jou type pc (gaat ook over vista ipv Windows 7) maar misschien heb je er toch wat aan en daarom post ik het toch. Mochten anderen er ook geen oplossing voor weten zou je deze driver eens kunnen proberen. HP Pavilion dv6500 - fingerprint reader [solved] | Kioskea.net (Engels).

Het topic naar deze driver. AuthenTec Inc. AES2501 Fingerprint Driver HP Pavilion dv6500t CTO Entertainment Notebook PC - HP Customer Care (United States - English)

HP contacteren is natuurlijk altijd een slim idee aangezien je pc nog maar 2 maanden oud is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.