Ga naar inhoud

VGA "Problemen"

Gast Ian Ranmann

Aanbevolen berichten

Gast Ian Ranmann

Hallo,

Ik heb voor de 2de. maal een nieuwe ASUS VGA-kaart in mijn PC gestoken, en heb steeds hetzelfde probleem : het control center waarin ik mijn beeldschermen ( 2 ) wil instellen opent niet en geeft steeds een foutmelding. De driver werd steeds korrekt geinstalleerd. Wat ook "raar" is, dat al mijn programma's (dit zijn er een pak) normaal werken, behalve mijn WEBCREATOR 4 deluxe, geeft eveneens een foutmelding, en kan dus eveneens niet worden geopend.

Is er iemand die me kan helpenomtrent het CONTROL CENTER ?

Groeten,

Ian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ian Ranmann

Ik kan dus enkel met de scherminstellingen via het configuratiescherm werken ... uiteindelijk is het de bedoeling om via het Control center van de VGA kaart alles korrekt in te kunnen stellen.

Groetjes,

Ian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk besturingssysteem heb je?

Welke versie van het ati control center heb je? Probeer eens de 8.3; die staat al op de site van ati te download.

Verder sowieso nog: ati is met zijn software nog niet 100% mee voor vista; zo hebben ze de AIW functionaliteiten nog steeds niet in orde (terwijl vista toch al lang genoeg uit is om daar eens werk van te maken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.