Ga naar inhoud

Windows Mail

Aanbevolen berichten

Hallo,sinds enkele dagen werkt Windows Mail niet meer zo goed,als ik mijn mail opvraag,komt steeds de vraag mijn account naam en paswoord in te geven.Daarna krijg ik bericht dat de tijd verstreken is,of ik wil wachten of annuleren.Ik krijg geen verbinding met de server?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer een reparatie uit van Windows mail.

Sluit alle Windows essential software af.

Ga naar start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Klik met de rechtermuisknop op Windows live essentials en kies verwijderen/ wijzigen.

In het volgende venster kies je voor "alle Windows live programma's repareren".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je werkt met Vista dus is je standaard mailprogramma inderdaad Windows Mail en niet Windows Live Mail.

Ruim Windows Mail eens grondig op: verwijder alle mails die je niet meer nodig hebt...zowel in PostvakIN, verzonden mails en verwijderde mails.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen windows Mail en Thunderbird krijgen geen contact met de server,Base,heb reeds navraag gedaan of het probleem bij hen ligt,maar wacht nog op antwoord.En ervaringsgewijs kan ik nog lang wachten.

Mail verzenden doet het wel???

aangepast door Hilario
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je geeft aan dat het via de webmail goed werkt, maar niet via Windows Mail en Thunderbird...dan lijkt me de oorzaak eerder in de instellingen van je mailprogramma's te zitten.

Base is blijkbaar ook telefonisch bereikbaar voor technische vragen, zie onderaan deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.