Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Provider in andere topic is Belgacom, zie post 1.

Een herstelpunt lost het probleem niet op, via webmail werkt het en je PC werd gecheckt op de aanwezigheid van malware.

Het checken van de instellingen is dan ook de volgende stap.

Geplaatst:

Het checken van de instellingen is dan ook de volgende stap.

Wat was het resultaat van je contact met je provider omtrent de instellingen én de controle van de instellingen zelf ?...

Geplaatst:

Af en toe werkt het,kan ik zowel met Microsoft Mail als met DreamMail kontact krijgen.De ene dag wel andere dag niet.

Antwoord van Base op email,wachten en nog eens wachten maar GEEN antwoord.Reken dit dus maar als opgelost om jullie niet verder te storen.

Langs deze weg nogmaals dank voor de prachtige site die jullie hebben,en de problemen die jullie oplossen,proficiat!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.