Ga naar inhoud

Beste mini-laptop (netbook) 10-11" die oa online games aankan!

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een mini-laptop kopen om mee te nemen op vakantie en dit zijn mijn wensen:

- vlot kunnen skypen

- online game van Owlient waar ik enorm aan verslaafd ben xD moet ook lekker vlot te spelen zijn

- moet wifi hebben maar is wel standaard denk ik

(- evt ook goed film kunnen afspelen en mag hdmi uitgang hebben om film op tv af te spelen)

- aankoopprijs onder de 500€

Ik had zelf al de Acer Aspire One Happy 2 of de Sony Vaio VPC-YB3V1E op het oog omdat ik liefst ook nog een leuk kleurtje wil :-)

Alle goede raad en suggesties zijn welkom! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag chiwow,

welkom op PCH.

Wanneer ik een keuze moet maken tussen deze twee gaat mijn voorkeur duidelijk naar de Sony: hogere schermresolutie en iets groter scherm, Windows 7 Home Premium ipv Windows 7 Starter, grotere harde schijf (500GB), 4GB RAM ipv 1GB bij de Acer.

HDMI-uitgang is aanwezig, cam, kaartlezer, wifi en bluetooth.

Als je hier klikt kan je een review nalezen...het toestel zelf vond ik hier aan een goede prijs, momenteel is hij niet in voorraad maar ik vermoed dat de verkoper je hierover wel info kan verschaffen.

Kijk ook eens even of je systeemvereisten van je game kan terugvinden en vergelijk deze eventjes met de specs van de netbook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor !

Ik veronderstel dat ie voldoet aan de systeemvereisten ?..

Wanneer je contact opneemt met de verkoper (of een andere) vraag dan zeker na of de toetsenbordindeling AZERTY is tenzij je geen bezwaar hebt tegen een QWERTY toetsenbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan dit teruggestuurd: "Dus dat gaat even vlot gaan op een mini-laptop als op mijn gewone: heeft niets te maken met welke videokaart, processor, beschikbaar geheugen of besturingssysteem?"

En dan antwoorden ze dit:

"Zolang jouw laptop maar Flash aankan, ja. Misschien niet even snel als een goede PC, maar het zal gewoon werken. Verder kunnen we je hier niet mee helpen."

Maar trager vind ik geen optie want dat is zo frustrerend... :eviltongue:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo chiwow,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.