Ga naar inhoud

Welke Internet kaart heb ik ? hoe valt dit te controleren ?

lexboy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb al wat zitten zoeken op internet of er programma's bestaan waardoor ik kan zien op mijn pc welke internet kaart ik nu eigenlijk heb...

Ik zou de correcte drivers dan moeten vinden want na een format heb ik geen internet meer...

Waarschijnlijk ontbreken gewoon mijn drivers van mijn internet kaart.

Ik heb eigenlijk geen aparte internet kaart... Internet word gewoon in het moederbord in ingeplugd...

Ik zou dus een programma moeten hebben om te kunnen zien welke drivers is moet installeren om terug internet te hebben.

Ik heb een moederbord van MSI ik weet voor de rest niet welk moederbord ik heb... Ik heb er is naar gekeken er staat verder wel nog N1996 op...

Er staat Windows XP SP3 op mijn pc.

Bestaat er dus een programma dat ik kan zien welke drivers ik moet installeren ?

Ik heb GEEN sound drivers nodig ik heb Realtek op mijn pc gezet + mijn geluid gaat door mijn DJ Console...

Ik heb geen CD-rom meer van mijn moederbord anders had ik die er al lang in gestoken.

Mvg, Alex Storms

Graag hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Alex,

welkom op PCH!

Wat is het exacte merk en model van je computer?

Voer ook het volgende eens uit:

Download en installeer Speccy. (welliswaar op een computer met internetverbinding. Je kan het installatiebestandje dan met een usb stick naar je andere computer verplaatsen)

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Speecy werkt niet als je geen internet hebt.

Maar je kan wel zien welke moederbord je hebt op de derde regel of zo.

Of kopieert de eerst 10 regels en plak het in een kladblok en dan op usbstick zetten en naar een ander pc gaan om de tekst in uw volgende bericht te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te horen dat het nu in orde is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.