Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Je kan ook als je op deze link klikt boven aan het venster klikken op download hardware vendor detection utility.

Dan kom je te weten welke hardware er aanwezig is en kan je de correcte driver installeren.

Ik heb alles geïnstalleerd. Dus alleen de 5 drivers op de afbeelding was voldoende?

post-34485-1417704936,5083_thumb.png

Geplaatst:
Heb je het met onderstaande geprobeerd?

[ATTACH=CONFIG]18984[/ATTACH]

Ja, werkt niet

---------- Post toegevoegd om 12:44 ---------- Vorige post was om 12:40 ----------

Ik had al geluid op mijn laptop. Had ik Realtek ook moeten installeren?

Geplaatst:
Ik heb alles geïnstalleerd. Dus alleen de 5 drivers op de afbeelding was voldoende?

[ATTACH=CONFIG]18985[/ATTACH]

IK begrijp je niet goed.

Je moet van iedere categorie een geschikte driver hebben.

Te beginnen met de chipsetdriver, videokaart enz........maar dat heb je toch al uitgevoerd toch?

Ga dan in de downloadlink naar het tabblad applications en kies het besturingssysteem installeer dan ook nog het nodige.

Geplaatst:

Ik zie nog steeds geen actie van mijn volume verandering op mijn beeldscherm. Ook moet ik veel langer het touchscreen knop ingedrukt houden voor de gewenste volume.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.