Ga naar inhoud

Formulier maken

Tianka

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

het is voor mij jaren geleden dat ik met acces heb gewerkt. Ik heb een formulier ontworpen, hij is voor zover bijna klaar. Maar ik zit met de volgende vragen, hoe kan ik het formulier zodanig opslaan dat iemand anders die deze formulier opent alleen de mogelijkheid heeft om het formulier IN TE VULLEN en vervolgens het formulier kan printen/opslaan in word bijv.

Wie kan me helpen?

Ik besef trouwens dat ik geen nieuwe records kan aanmaken hoe moet dit ook al weer? Ik dacht te menen iets met ID...? En als het goed is kun je het formulier zodanig invullen dat alle ingevulde gegevens verzameld worden in een rapport overzicht, of excel overzichtje, hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn beginnersvragen en kunnen perfect op dit forum gesteld worden, maar...

bekijk eerst eens de link in bericht 2 en ook onderaan de online cursus over het maken van formulieren, queries, rapporten, ...

Online Nederlandse Access-cursus :

BBTI Video cursus Access 2007 (klik erop!)

Access 2007 en Access 2010 verschilt wezenlijk niet zo veel van elkaar, 2003 wel. Dus als je versie 2003 hebt, ben je niets tot weinig met de info.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.