Ga naar inhoud

Geen geluid meer

C.G.

Aanbevolen berichten

Beste

Sinds ik mijn laptop aangesloten heb op de TV heb ik geen geluid meer op mijn laptop. (DELL)

Heb mijn computer al eens opnieuw opgestart in de hoop dat het opgelost zou zijn, maar het probleem blijft aanhouden. Heb er op toegezien dat geluid zeker aanligt en dat het volume aanligt, maar blijkbaar ligt het probleem ergens anders. Ben geen krak in het oplossen van zo'n zaken, dus hoop dat iemand mij snel kan helpen..

Wanneer ik bijvoorbeeld via YouTube iets afspeel en naar afspeel apparaten ga bekom ik volgend scherm:

post-34506-1417704936,2004_thumb.jpg

Wanneer ik naar volumemixer openen ga, bekom ik volgend scherm:

post-34506-1417704936,2308_thumb.jpg

Hoe zou ik weer geluid kunnen krijgen? Want het is echt wel ambetant ...

Dank bij voorbaat :)!

C.G.

geluid.bmp

aangepast door C.G.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag C.G. ,

welkom op PCH.

Klik met je linker muisknop op Luidsprekers / Koptelefoon en klik er daarna met je rechter muisknop op.

Er opent zich een menu, klik hier met links op Als standaardapparaat instellen.

Klik onderaan eerst op Toepassen, dan op OK.

Check dan eens of je nu terug geluid hebt ?...

post-20447-1417704936,2702_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de handelingen uitgevoerd zoals jij deed, heb luidspreker/koptelefoon als standaard ingesteld. Het vinkje bij "Niet-aangesloten apparaten weergeven" stond er reeds...

Wanneer ik doorklik op de instellingen van luidspreker/koptelefoon kom ik op volgend scherm:

post-34506-1417704936,3127_thumb.jpg

aangepast door C.G.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het groene vinkje dat nu (in je eerste screen die ik bewerkt heb) bij HDMI staat, dient bij Luidsprekers / Koptelefoon te staan...je gaat dan eveneens de vermelding Standaardapparaat zien staan bij Luidsprekers / Koptelefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit normaal dat de status op uitgeschakeld staat als ik naar het tabblad aanpassingen ga bij de eigenschappen van luidsprekers/koptelefoon...? Indien niet.. hoe zou ik dit op ingeschakeld kunnen plaatsen..?

post-34506-1417704936,4243_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.