Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey

ik heb sinds een maand of twee geleden windows XP op mijn macbook geïnstalleerd.

alles ging goed en wel tot over enkele weken geleden. Sindsdien als ik mijn MAcbook opstart als Windows krijg ik het opstart scherm te zien, maar dan plots wordt het zwart.. ik hoor het deuntje dat windows maakt bij het inloggen maar ik zie dus volledig niets. iemand die mij kan helpen?

thx.

Geplaatst:

Hebt je rekening mee gehouden dat je XP service pack 2 moet hebben om te kunnen installeren op macbook zoals hier (klik) is beschreven?

Zelf heb ik geen macbook maar het is voor mij nu wel voor het eerst hoor dat je XP kan installeren op macbook.

Geplaatst:

wel ja. ja kan op je harde schijf twee partities maken. een voor windows en een voor mac.

Ik heb gewoon windows geïnstalleerd en die heeft daarna updates uitgevoerd etc. dus ik vermoed wel dat service pack 2 geïnstalleerd is. Moest dit nu niet het geval zijn vind ik het best wel vreemd dat mijn windows eerst gewoon heeft kunnen werken en pas na een bepaalde tijd het zwarte scherm heeft gekregen. opstarten in veilige modus of dergelijke geeft ook geen beeld. wel kan ik het systeem controleren op fouten. maar ook hierbij meld hij geen fouten - start hij gewoon op en geeft een zwart beeld.

Geplaatst:

Ik heb gewoon windows geïnstalleerd en die heeft daarna updates uitgevoerd etc. dus ik vermoed wel dat service pack 2 geïnstalleerd is.

Het is niet hetzelfde als cd van XP met service pack 2 of hoger.

Je hebt zonder service pack cd en dan werkt het niet.

Best de service pack toevoegen aan de cd en dat noemt men slipstreamer en dat kan je hier de handleiding lezen.

Daarna opnieuw installeren.

• 3 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.