Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dit is bij elk filmpje

als ik er 1 keer op klik dan geeft het het begin prentje bij de informatie (zij)balk.

ook bij filmpjes die op mijn andere comp wel werken

van een roll-back van wmp 11 naar 10 gaf het nog steds hetzelfde probleem

Geplaatst:

ja codex waarschijnlijk, maar wat je kan doen (wat ik dus ook doe) is de wmp gewoon laten en die enkel gebruiken voor muziek. En download vlc player (vind je hier: http://www.videolan.org/vlc/)

en speel je films af met vlc, is geen zwaar programma en heeft al veel codexen inzich, dus moet je niet meer dan dat downloaden

Geplaatst:

heb je niet uw bestanden van .wmp gwn verandert naar .wma ? daar kan het ook aan liggen ;)

oook een probje voor mij ( nu er tog een topic open is )

maar ik zoek et perfecte formaat ( . ? ) om een video nog altijd de zelfde grote te doen houden en even veel seconden te laten spelen + weinig mb . ( dus van wma --> ... ? ) ik heb al xdiv gerprobeert en die is veel kleiner en speel heel rap af en alles staat er nie op

Geplaatst:
heb je niet uw bestanden van .wmp gwn verandert naar .wma ? daar kan het ook aan liggen ;)

@forum:nee ik heb niks veranderd het is zo met elk filmpje.

@joene:je kan altijd zelf een topic openen we zullen je niet discrimineren hoor :lol:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.