Ga naar inhoud

AVG zomerupdate wat waarom

Aanbevolen berichten

AVG free-ware gebruik ik al enige tijd als virusscanner. De laatste dagen krijg ik op beide pc's de vermelding deze versie te laten updaten naar de zomerutdate. Het wordt en vervelende mededeling.

Wat houd die zomer update in? Is deze wel te vertrouwen?

post-1879-1417704936,5407_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook AVG Free en ik heb nog geen melding van een "zomerupdate" gekregen. Waarschijnlijk heb je tijdens de installatie voor de betalende versie gekozen. AVG Internet Security wordt als "gratis" aangeboden, maar na 30 dagen krijg je een melding om te kopen. Het is dus belangrijk dat je bij het downloaden op de site van AVG voor de eerste kolom kiest, namelijk AVG Free.

Ik zou AVG opnieuw verwijderen (via configuratieschem/Programma's/Een programma verwijderen) en opnieuw installeren. Download hier AVG en kies de EERSTE kolom (!!!). Dus de gele knop.

Dit moet je ook eens lezen:

SeniorenNet - de startpagina voor senioren: de actieve 50-plussers (klik erop)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw reactie. Werk al enkele jaren met de free versie. Die melding is marketing truc om mij te doen over stappen naar de betaal versie. Ben tevreden over de free edition en hou het erbij, dacht al dat het niet klopte, vandaar de vraag.

Het het artikel even doorgenomen.

gr, aussie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.