Ga naar inhoud

Hotmail

Sarina

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik bij mijn postvak in een naam intyp in de e-mail zoeken bar, dan komen er bij de suggesties nog altijd contactpersonen die ik al lang geleden verwijderd heb, weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat deze niet meer als suggestie tevoorschijn komen?

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Sarina,

welkom op PCH.

Wanneer je ingelogd bent in je hotmail account zet je je cursor rechts bovenaan op je naam, zonder dat je er op klikt...er verschijnt een menu: hier klikt je op Opties.

Er opent zich een nieuw scherm: klik nu aan de linkerkant op E-mail.

In het volgende scherm klik op Geavanceerde privacy-instellingen, je vindt dit onder Hotmail aanpassen.

Er opent zich opnieuw een ander scherm: bij Suggesties automatisch aanvullen dien je het bolletje te markeren voor Alleen suggesties voor contactpersonen.

Bevestig je keuze door onderaan op OK te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open je hotmail, links bijna onderaan zie je contactpersonen, klik daar op.

Dan zie je een venster met al je contactpersonen, diegene die je eruit wil hebben, zet er een vinkje voor.

en dan klik je bovenaan op verwijderen.

en nu zouden ze weg moeten zijn samen met de werkwijze van Asus

mvg ledar

aangepast door ledar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je hier graag mee willen helpen, maar de wegen die mij bekend zijn, zijn inmiddels bewandeld.

1) Contactpersoon verwijderen. Loop de lijst voor de zekerheid nogmaals na.

2) Controleer ook nogmaals Opties -> Geavanceerde privacy-instellingen -> Suggesties automatisch aanvullen

Weet je zeker dat hier nu de optie staat "Alleen suggesties voor contactpersonen"

Ik heb ook geen directe toegang tot Windows Live accountgegevens, anders kon ik het voor je nakijken.

Lukt het nog steeds niet, neem dan contact op met het Windows Live team.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.