Ga naar inhoud

bijlagen downloaden

AnnieW

Aanbevolen berichten

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik gebruik geen mailprogramma, ik log rechtstreeks in op www.gmail.com. Ik heb naast mijn emailadres van gmail ook mijn emailadres van quicknet (Ziggo) en deze wordt doorgeleid naar Gmail. Dat werkte altijd prima en tot een paar maanden terug kon ik alle bijlagen gewoon openen. Op mijn andere PC werkt het nog steeds goed dus daar kan het niet in zitten. De ellende is volgens mij begonnen toen ik GoogleChrome wilde downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google Chrome staat niet meer op mijn computer, ik weet niet meer of ik het toen meteen verwijderd heb of pas later....

Ik heb alleen nog Google Desktop; Google Earth Plug-in en Google Update op de laptop staan.

Ik heb op een of andere manier met het downloaden van Google Chrome toen ook het programma Sweetim.com op mijn PC gekregen en dat was heel irritant. Maar heel moeilijk te verwijderen, dus misschien dat dat er nog mee te maken heeft?? Als ik nu bij zoekopdracht Sweetim intyp krijg ik nog steeds "Registervermelding cc_20120625_131511.

Verder zou ik het niet meer weten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik nu bij zoekopdracht Sweetim intyp krijg ik nog steeds "Registervermelding cc_20120625_131511.
Dat kan geen kwaad. Dat is de backup van Ccleaner toen sweetim uit het register werd verwijderd.

Volgens de logjes hierboven, heb je IE en Firefox.

Heb je dit probleem met beide browsers?

Welke is je standaard browser?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens geprobeerd met IE te herstellen naar de standaardwaarden?

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik in het begin al een keer gedaan op aanraden van jullie, maar toen kon ik helemaal niet meer het Internet op en heb ik heel veel handelingen moeten verrichten om weer zo ver te komen. Dus ik durf dat eigenlijk niet meer te proberen.......... Ik werk voortaan wel met Firefox, even wennen maar dan kan ik in elk geval weer bijlagen downloaden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.