Ga naar inhoud

Problemen met Windows Live Mail

Gerda1

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

PowerPointViewer.SlideShow.11 is OK.

PowerPointViewer.SlideShow.12 is niet OK: show dient open te zijn.

Of je PowerPointViewer.Show.11 en PowerPointViewer.Show.12 hebt aangepast kan ik niet beoordelen wegens onvoldoende open geklapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste bericht in dit topic geef je aan dat je op eigen houtje reeds een aantal ingrepen in je register hebt uitgevoerd:

ik heb het truukje met het register PowerPointViewerShow al veranderd in PowerPointViewerOpen.

Eerste vraag: weet je nog wanneer je deze instellingen hebt gewijzigd ?...

Tweede vraag: van wanneer (datum) dateert het oudste herstelpunt op je laptop ?...

Ga naar je startmenu en geef in het zoekvenster rstrui in...klik dit nu aan bovenaan in je startmenu: zet een vinkje bij Meer herstelpunten weergeven. Let op: voer nog geen systeemherstel uit maar noteer enkel de datum van het oudste herstelpunt !

post-20447-1417704941,6471_thumb.jpg

Derde vraag: in bericht 21 geef je dat dat je een registerback-up hebt:

Heb een back-up

Van wanneer dateert deze back-up ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het installeren van de driver voor je touchpad heeft het cursor-probleem niet opgelost...heb je hier ook last van wanneer je gebruik maakt van een bedrade USB-muis ?...

Je beantwoordde vraag 3, maar op vraag 1 en vraag 2 kwam nog geen antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet meer wanneer ik dat veranderd heb, enkele weken geleden denk ik.

Op het plaatje is het laatste herstelpunt te zien.

Dochpad e cursor vliegt naar andere plaatsen als ik een mailtje wil typen.

Dan ben ik de tekst kwijt en staat het halve woord bv in de tekst van de afzender.

Of in mijn tekst op een andere plek.

Het aanwijzen met het t

Kijk daar gaat hij weer!!!

Het aanwijzen met het touchpad gaat goed. Ik zal eerst ergens een losse muis moeten lenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft de problemen met de cursor: hoe oud is je laptop ?...

Wat betreft de aanpassingen in het register: je hebt 3 herstelpunten, maar deze dateren allemaal van na de eerste aanpassingen en van na de back-up van je register...heb je ook een vinkje gezet bij Meer herstelpunten weergeven ??...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.