Ga naar inhoud

Problemen met Windows Live Mail


Gerda1

Aanbevolen berichten

M.a.w. : dan is er geen terugkeer mogelijk (via herstelpunten) naar de situatie van voor je eerste wijzigingen in het register.

Wanneer je 100% zekerheid wil dat je register weer volledig in orde is kan je de laptop terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen, dan staat alles weer zoals op de dag van eerste ingebruikname.

Dit houdt uiteraard in dat alle persoonlijke gegevens, documenten, favorieten, foto's, software, etc... op dat moment wordt gewist.

Mogelijk lost dit tevens je probleem met de cursor op, zo heb je op dat moment twee vliegen in één klap en kan je weer met een propere lei vertrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik tip op zo'n 80 updates + de software.

Twee weken geleden een recovery gedaan van een Vista laptop: meer dan 200 updates, SP2, 3 service-packs voor Office 2007 en alle software + updaten van de drivers...ging eerlijk gezegd vrij vlot.

Die Wacom muis in apparaatbeheer, is dat een draadloze ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste driver van je touchpad heb je geïnstalleerd en je systeem is malware-vrij n.a.v. je andere topic.

Je laptop is nog onder garantie en je hebt in je register wijzigingen aangebracht die je vermoedelijk niet meer weet, op dat vlak is er helaas geen weg terug...tenzij door uitvoering van een repair-install, maar dan dien je over een installatieschijf van Windows 7 te beschikken.

De keuze is dus aan jou: blijft de cursor raar doen dan zou ik de laptop terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen...lost dat het probleem niet op dan is het tijd om contact op te nemen met Asus Support voor een nazicht / herstelling onder garantie.

Door het terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen is het register ook weer in zijn originele toestand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt...in het slechtste geval is het cursorprobleem na het terugzetten naar fabrieksinstellingen niet opgelost en dan is er een redelijke kans dat het niet in de software zelf zit.

Asus Support vraagt je sowieso, in geval van problemen en aanvraag nazicht onder garantie, om de laptop eerst terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.