Ga naar inhoud

verstopte documenten in excel

Aanbevolen berichten

Beste compulega's

Ik zit met het probleem dat ik bestand "a" wat een xlw bestand is geworden en een .xls bestand was? verstopt zit achter twee andere bestanden. Ik krijg drie meldingen, t.w.

___________________________________________________________________________________________

1.

een document met de naam "b" is reeds geopend. U kunt geen twee documenten tegelijk openen met dezelfde naam, ook al bevinden de documenten zich in twee verschillende mappen.

Als u het tweede document wilt openen, sluit u het document dat momenteel geopend is of wijzigt u de naam van een van de documenten.

Als ik op ok druk volgt de tweede melding, t.w.

___________________________________________________________________________________________

2.

een document met de naam "c" is reeds geopend. U kunt geen twee documenten tegelijk openen met dezelfde naam, ook al bevinden de documenten zich in twee verschillende mappen.

Als u het tweede document wilt openen, sluit u het document dat momenteel geopend is of wijzigt u de naam van een van de documenten.

vervolgens krijg ik de volgende melding na weer op ok gedrukt te hebben;

3.

"a".xls kan niet worden gevonden.controleer de spelling van de naam en de locatie van het bestand.

Als u het bestand opent in de lijst met laatst geopende bestanden ( menu bestand ), controleert u of de naam van het bestand is gewijzigt of het bestand verplaatst of verwijdert.

Het betreffende bestand is alleen terug te vinden als een.xls bestand verstopt achter "b" & "c".

Mijn vraag is hoe dit "verstopte " bestand weer te veranderen in een .xls bestand of iets anders dat ik het weer kan openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie maar ik kan het xls bestand niet meer vinden omdat het verandert is in een xlw bestand

de vraag is hoe dit te openen?[

QUOTE=clarkie;308735]Ik kan je niet volledig volgen maar als je een bestand terug wil openen met excel klik dan in de verkenner op het bestand met de rechtermuisknop en kies voor "openen met..."

Selecteer daar excel en zet een vinkje bij " dit type bestand......."

[ATTACH=CONFIG]19042[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet wel dat het nu veranderd is in een xlw- bestand maar je vindt het niet? :hmmmm:

Een bestand moet je eerst weten staan voor je het al kan openen.

Dus moet je eerst de locatie van het bestand weten.

Je kent toch de naam van het bestand, ga naar start dan typ je in het zoekvenster (programma's en bestanden zoeken) de bestandsnaam in of xlw.

Dan zou je het gemaakte bestand moeten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat niet meer als een xls bestand in de computer maar nu als xlw bestand hoe open ik dit?als ik hier op dubbelklik dan krijg ik de meldingen zoals eerder beschreven.

Je weet wel dat het nu veranderd is in een xlw- bestand maar je vindt het niet? :hmmmm:

Je kent toch de naam van het bestand, ga naar start dan typ je in het zoekvenster (programma's en bestanden zoeken) de bestandsnaam in of xlw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het bestand gevonden?

je vraagt telkens hoe open ik dit, voer dus onderstaande uit:

Je moet niet dubbelklikken op het bestand maar met de rechtermuisknop op het bestand klikken.

Dan zie je een menu waar je kiest voor "openen met..."

Dan zie je het venster zoals in bericht 3, en voer uit zoals weergegeven in dat bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mij je emailadres geeft stuur ik het bestand dan begrijp je het probleem want ik kan het niet beter uitleggen als dit.

b.v.d.

---------- Post toegevoegd om 22:19 ---------- Vorige post was om 22:13 ----------

Als je mij je emailadres geeft stuur ik het bestand dan begrijp je het probleem want ik kan het niet beter uitleggen als dit.

b.v.d.

b.v.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, als je wilt wil ik je het betreffende bestand op sturen dan kun jij het proberen te openen.

mijn e-mail is **************

PC Helpforum moderator bericht:

Ik heb je e-mailadres verwijderd ter voorkoming van spam, je kan het bestand hier plaatsen wanneer je de tip uit bericht 8 volgt.

aangepast door Asus
e-mailadres verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.