Ga naar inhoud

Ik wil een Game computer kopen budget is maximaal €1500

Aanbevolen berichten

Beiden voeding is een goede voeding.

MSI Z77A-G43 heeft inderdaad 2 pci-e (1 van 3.0 en 1 van 2.0)

Maar de wifikaart zit op een ander slot want er zijn ook andere sloten aanwezig.

Ik ben niet erg voor waterkoeling.

Voor minder dat het bedrag kan je een zeer goede cpu-koeler nemen en daarbij ook heel stil.

De toetsenbord is azerty.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

kan je deze BUILD eens nakijken aub of alle onderdelen compatibel zijn en of ik alles heb wat nodig is.

De Antec DF 30 lijkt me een schitterende case dus die wil ik graag behouden.

Ik heb even de randapparatuur uit de build gehaald voor het overzicht te behouden.

Ik weet dat ik er misschien over zeur maar er is geen SLI aanwezig op het moederbord maar wel CrossFireX

kan een GTX 670 met een 2de GTX 670 verbonden worden via CrossFireX?

Of is SLI voor Nvidia en CrossFireX voor ATI/AMD?

Indien SLI niet op dit moederbord kan en GTX 670 niet met CrossFireX kan, welk moederbord raad je dan aan??

mvg

Shini

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog een klein vraagje over azerty.nl want als ik mijn build in geef in belgie kom ik altijd ver boven het totale prijskaartje van azerty.nl uit.

Zit in het "montage volledig systeem" ook de installatie van de drivers van het moederbord en grafische kaart enzo??

Zullen alle verpakkingen en dus handleidingen en Driver CD-rom's ook aan huis meegeleverd worden wanneer ik door azerty een "montage volledig systeem" laat doen?

Zal er een internet browser geïnstalleerd zijn? Of hoe moet ik een internet browser installeren wanneer ik nog geen internet browser heb? En zal ik meteen op het draadloze netwerk kunnen?? of moet ik daar ook nog dingen voor installeren

Dus, is "montage volledig systeem" nog enkel windows installeren en je bent klaar, of moeten alle drivers en draadloos netwerk geïnstalleerd worden?

mvg

Shini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, is "montage volledig systeem" nog enkel windows installeren en je bent klaar, of moeten alle drivers en draadloos netwerk geïnstalleerd worden?

Je zal zelf de drivers moeten installeren maar Windows 7 is in staat om veel driver zelf te installeren.

De browser wordt door Windows 7 geïnstalleerd.

Hoe je Windows 7 kan installeren kan je hier de handleiding vinden.

Azerty zal alle dozen met handleiding en cd meegeven.

Bij ieder webshop moet je verzendkosten betalen maar de prijzen bij Azerty computeronderdelen zijn laag geprijsd.

Als je wifi wilt hebben dan moet je deze wifi kaart bijvoegen maar je kan ook usb-draadloos-netwerkkaart kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door een financiële tegenvaller zal ik de aankoop van mijn nieuwe PC een 2-3tal maanden moeten uitstellen.

Ik dank stegisoft voor alle nuttige adviezen en antwoorden.

Ik zal over een dag of 2 het topic sluiten en hopelijk kan ik over een 2-3tal maanden wel mijn PC kopen.

Maar ik blijf op het forum kijken want er wordt altijd goede adviezen en raag gegeven

mvg

Shini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben aan het denken om toch al een muis+muismat+keyboard en misschien ook al een monitor te kopen dan vallen deze kosten later al weg.

Ik speel veel MMO games en wil ook Diablo 3 gaan spelen wanneer ik mijn nieuwe PC ga hebben

Ik wil ook Shooters zoals BF3 gaan spelen op deze nieuwe computer

Ik dacht aan een Razer Lachesis muis (is dit een goede muis?) want voor MMO's zijn die extra knoppen wel handig, over de Naga heb ik gehoord dat de toetsennr's 10-11-12 niet werken en dat het een kleine muis is.

Ik hoor dat harde muismatjes hier het beste voor zijn, welk muismatje raden jullie aan??

Als Keyboard weet ik niet echt welke te kopen maar liefst wel eentje waar AZERTY versie van beschikbaar is en eentje waar ik headset/koptelefoon kan inpluggen en verlichte toetsen.

En wat zijn punten waar je op moet letten voor een monitor?

Ik blijf graag in het zwart van kleur

Het is de bedoeling dat ze dienen voor gaming maar ook voor normaal gebruik dus liefst met programmeerbare toetsen.

Het is wel niet mijn plan om een 100€ muis en een 100€ keyboard te kopen.

mvg

Shini

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.