Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik gebruik het bovenstaande programma. Ik heb het een maand of 2 niet gebruikt en nu dicteerd hij niet meer.

Bij Word (2010 Prof.) zeg ik bv. hallo ik ben een schaap. Maar dat typt hij niet in word. Er is een klein vakje, daarin kan ik zien of hij het goed verstaat, en dan moet hij het zetten in word. wat hij niet doet.

Ik zou graag wat oplossingen krijgen.

Bedankt en succes.

Geplaatst:
Er is een klein vakje, daarin kan ik zien of hij het goed verstaat

- Komt de ingesproken tekst dan keurig op het scherm of dat ook niet?

- Is het misschien een probeerversie die na een tijd niet meer werkt?

- Heb je dit probleem al lang? Je kan proberen om een herstelpunt terug te plaatsen.

Geplaatst:

Nee, met dat vakje geeft hij aan wat ik zeg. Maar hij tikt dat niet in Word.

Nee, het is een voledige verie (herinstallatie is niet mogelijk ik had de CD van mijn buurman geleent)

Toen ik hem net installeerde deed hij het perfect. Het is een maand of 2 geleden en systeem heeft dat herstelpunt niet meer :(

Geplaatst:

@janvanhethek:

Bij de juridische aspecten van Dragon NaturallySpeaking lezen we hetvolgende:

Elk exemplaar van Dragon NaturallySpeaking is gelicentieerd voor gebruik door één enkele gebruiker. Als u een origineel exemplaar koopt van Dragon NaturallySpeaking, wordt u een gelicentieerde gebruiker en heeft u het recht gekocht om de software te gebruiken voor een specifieke gebruiker. Kopieën van de software aan vrienden of collega's geven of aan anderen verkopen is illegaal.

We moeten uw discussie daarom sluiten. Uitlenen van het programma Dragon NaturallySpeaking is een schending van de wetgeving op het copyright. Het programma heeft een licentie voor slechts één persoon! Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Kurtt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.