Ga naar inhoud

[OPGELOST] HELP - mijn e-mail

Gast Pascale34

Aanbevolen berichten

Gast Pascale34

beste helpforum,

Ik heb Microsoft- office 2007 met XP en met mijn e-mail heb ik een nogal grote mail met te grote bijlage verzonden, hij bleef vervolgens uren bezig met verzenden en durfde niet op annuleren drukken omdat ik bang was de inhoud van de tekst kwijt te spelen, uiteindelijk was het dan voltooid en :biggrin: en wat ik al vreesde,:bawling: is dat hij niet bij mijn verzonden e-mails staat zodat ik hem kwijt ben , ik heb mijn e-mail programma nog niet afgesloten en vroeg me af of ik de inhoud van mijn getypte tekst nog ergens kan terug vinden ?

Pascale

n.b ik had hem ook naar mijn eigen verstuurt en zit ook niet in mijn in-box

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pascale34

ja hij zit er inderdaad in maar als ik op openen klik dan gaat hij niet open maar krijg ik de melding "het bericht wordt al verzonden !!

zou er nog een andere mogelijkheid bestaan om de getypte tekst te copieren of dergelijke ?

Pascale

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pascale34

opgelost héhé, ik heb via "bewerken-naar map copieren- " hem kunnen copieren naar concepten en daar kreeg ik hem open

bedankt Kape,

Pascale

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.