Ga naar inhoud

vista start niet meer op

Aanbevolen berichten

Maak eens op een andere computer een herstelschijf. Hoe je die maakt, lees je hier.

Daarna moet je met die herstelschijf je pc opstarten. Zorg wel dat in de BIOS de cd rom als eerste staat bij de bootvolgorde.

Als de cd is opgestart, kan je 1. Opstartherstel proberen. Als dat niet lukt, kies je nadien 2. Systeemherstel uit de lijst. Zie nogmaals hier voor alle informatie.

Dank aan Asus.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dank je wel voor alle hulp die mij geboden is en word.. ben blij dat ik xp heb op mijn eigen pc.oke de boot in de bios veranderen kan ik nog welxDpc is hp type ??? geen idee of het 32 of 64 bit is. mijn zoon vond het nodig pc van vriendinnetje te lenen en er iets mee gedaan wat weet hij niet meer pfff.ik heb vista recovery cd zowel in 32bit en 64 bit gedownload op mijn xp pc zal dat eerst ff op cd branden en dan morgen maar weer proberen kan nu geen pc meer zien.morgen even uit testen welke in moet hebben en kom er dan nog op terug.

Dank voor alle hulp en fijne avond gr. tot morgen :top::pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen kanjers an phc.zoals gezegt zou ik er vandaag op terug komen wel pc heb ik weer aan de praat gekregen met de herste lcd die kon geen besturing vinden ben toch het lijstje afgegaan en windows is er weer.

Maar kan er nog niet in komen blijkt dat zoon een lang w8t wooord heb gemaakt maar die weet hij niet meer en een proggie daar voor ben ik nog aan het zoeken.

Belangrijker is dat ik de window logo weer in beeld heb echter is met een w8tw beveiligt weet de code inmiddels maar het volgende is mis vista is een ilegale versie wat is al een tijdje is verlopen en dus nu zwartbeeld geeft met de mogelijheid om te valideren verder kom ik niet wil toch een legale versie vista er op zetten maar wat ik ook aan geef in de bios als boot het wil niet lukken wie weet raad .

aangepast door anomaus1959
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar het bericht 13 heb ik enkele malen moeten lezen om het te begrijpen. U zegt dat uw Vista dus is verlopen? Stond er een legale versie van Vista op de pc? Of een probeerversie? Of een illegale? Vista wordt bijna niet meer verkocht, in de winkel ligt Windows 7.

U kan ook alle belangrijke bestanden veiligstellen met Ubuntu. Lees hier meer: http://www.pc-helpforum.be/f284/bestanden-windows-kopi-ren-via-ubuntu-23338/

Daarna kan u de pc formatteren en er de gekochte Windows 7 op plaatsen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.