Ga naar inhoud

vista start niet meer op

Aanbevolen berichten

Je hebt een merk-pc. Dus waarschijnlijk zat er een geldige installatiecode op de computer. Plakt er nergens onderaan of langs de zijkant van je pc een sticker met de melding "Windows Vista"? Daaronder kan je dan het serienummer van Vista lezen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er zijn licenties die toestaan om software op meerdere pc's te mogen gebruiken maar dat lijkt mij hier alleszins NIET het geval.

JA je dient voor elke gebruikte pc een aparte windows aan te kopen.

Daar dit hier dus niet het geval is kunnen en mogen we je dus ook niet verder helpen en sluit IK het topic af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even heropend!!!

Een collega wees me op het gegeven dat je een merk pc hebt en volgens mij een HP,klopt dit?

Zo ja zit daar een sticker op met een windows code en zo ja welke windows?

Hallo Jean-Pierre klopt is een HP vista home premium het nummer en key nummer wat op de stikkerstaat aan de zijkant van de pc heb ik al ingevoerd maar ook dat wilde niet werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typt u de volledige code in? Houdt u rekening met het cijfer 0 en de letter O ?

Ja daar hou ik rekening mee. heb nu ubuntu geinstaleerd op de Hp en wil een backup maken gaat moeilijk zonder draadloos internet te hebben ik heb kabel en kan de hp dus niet op mijn internetverbinding aansluiten dus moet ik een andere oplossing vinden om toch die backup te kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je Ubuntu op een CD/DVD gebrand en dan de handleiding gevolgd zoals beschreven in de link (klik op de rode tekst daar) in bericht 15 van Kurtt ?...

ja heb ik gedaan is ook geinstaleerd op de HP maar nu wil ik vista nieuw er op gaan zetten zie wel texten staan in ubuntu maar mijn engels is nul ,nul sorry.

aangepast door anomaus1959
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga de vraag even anders formuleren: heb je Ubuntu op een CD/DVD gebrand zoals aanbevolen en dan van op die CD/DVD opgestart na het wijzigen van je bootvolgorde (zie de handleiding) of heb je je Windows-partitie gewist en daar op Ubuntu geïnstalleerd, op de C-partitie dus ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.