Ga naar inhoud

vista start niet meer op

Aanbevolen berichten

Ik wil de orginele vista home premium gaan instaleren dus geen copy maar in de winkel gekochte vista ik zal ondertussen proberen een foto te maken van de bios insteling en dat zo hier laten zien misschien dat u zie wat ik fout doe.

Heb op mijn eigen xp al vaker format gedaan zonder enige probleem. maar in de HP wil het mij tot nu toe nog niet lukken

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb de ubuntu op de hdd geinstaleerd via de cd gedaan.de ubuntu cd heb ik daarom niet nodig om de pc op te kunne starten daar het programma op de harde schijf aanwezig is.

---------- Post toegevoegd om 23:07 ---------- Vorige post was om 22:55 ----------

ik wil u allen bedanken voor al uw geduld en goede adviesen en alle hulp die geboden is.

Beter dat ik de Hp maar naar een computerzaak ga brengen want ik kom er tot nog toe echt niet uit.

Dank voor alle geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check nog eens grondig de instellingen in je bios: als je hier klikt kan je uitgebreid bekijken hoe je je opstartvolgorde in je bios kan aanpassen.

volgens mij heb ik de instellingen goed gedaan misschie de laatse optie oom killdisk uit te gaan voeren????misschien zit er wel een flinke virus op de hdd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.