Ga naar inhoud

Trage laptop.

Aanbevolen berichten

Bij het stukje:

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Herhaal ik heletijd en verwijder het. Maar er blijft nog steets alleen maar 1 ding hangen.. die niet weg wilt :I!

Probleem: Niet gebruikte bestandsextensie.

Data:{80b8c23c-1640-4cd8-bbc3-cecec9a78b79}

Registersleutel:HKCR/{80b8c23c-1640-4cd8-bbc3-cecec9a78b79}

Bedankt! laptop is weer wat sneller en ik lagg niet niet meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maar.. Ik zie dat er een kladblok bestand van mij verwijderd is... Is er een manier om het terug te halen? Het was wel beetje belangrijk..
Waar is er ergens een kladblokbestand verwijderd ? Hier op het forum of op de PC ? Er is alvast - op het eerste zicht - geen aanduiding van een dergelijke verwijdering ???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de suggesties is er geen document (kladblok) verwijderd. Het enige dat dit kan veroorzaakt hebben zou CCleaner kunnen zijn, maar dan moet dit kladblok een vreemde of foute benaming hebben gehad. Van CCleaner is er echter - als je daar JA op geklikt hebt - een backup beschikbaar die je kan terugzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scannen naar verwijderde bestanden kan op drie manieren. De meest voor de hand liggende manier is een partitie selecteren en op Scan drukken. Daarnaast kan je in het tekstvak “Bestandsnaam of pad” zoeken naar bepaalde bestandstypen of een pad opgeven waarin de verwijderde bestanden stonden.
Je kan dus ook de naam van het bestand opgeven en enkel daar naar laten scannen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.