Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste

Zoals velen hier al op dit forum hebben gevraagd, een nieuwe game pc!

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Ik zou er graag op gamen(COD mw3, sniper elite v2,...) maar het moet ook mijn schoolsoftware kunnen draaien zoals vmplayer.
  2. Wat is mijn budget ? - Max 700,- EURO
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Liefst zelf een samenstellen
  4. Ga ik overklokken ? - Misschien later, ik heb hier nog geen ervaring mee.
  5. Ga ik later upgraden ? - Dit zou gemakkelijk zijn.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - USB 3.0 is misschien wel een mooie functie, maar hoeft niet.
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Dit zou ik liever zelf doen.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Ik heb een besturingssysteem(windows 7 32 bit)
  9. Ga ik zelf installeren ? - Ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Nee, speelt geen rol
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Nee
  12. Heb ik specifieke wensen ? - natuurlijk liefst een stille pc :)
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- Ik hoor Azerty? Maar ik woon in België dus ik weet niet of dit mogelijk is?

Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie hulp!

Geplaatst:

Daar je Windows 7 - 32 bits hebt kan ik maximaal 4 Gb geheugen nemen met deze samenstelling.

Moederbord met usb 3.0 en geschikt voor de nieuwste videokaarten.

Intel Core i5 3450 - 3.1 GHz

500 Gb harddisk

4 Gb geheugen

600 watt voeding

DVD brander

Videokaart Radeon HD 7850 - 2 GB - DDR5

Geplaatst:

E

Bedankt voor je snelle antwoord!

Ik heb hier thuis nog een HDD liggen, wel maar 250 GB. Maar ik denk dat dit wel genoeg is?

Een een DVD RW ook nog dacht ik!

Met vriendelijke groeten

Geplaatst:

De harddisk moet wel van de sata type zijn en geen IDE want er is geen IDE aansluiting op de moederbord.