Ga naar inhoud

hotmail account geblokkeerd

kyle

Aanbevolen berichten

Ik heb dit al eens voorgehad(dit account is voor je veiligheid geblokeerd,ze vragen om een nieuw wachtwoord naar alternatief mail adres te zenden of een Gsm nr op te geven:dit gedaan en er komt niks binnen via mail,dan via gsm ,ik krijg een code die ik dan moet ingeven,doch zeggen ze foutieve code ???

eerder moest ik eenvragenlijst invullen met persoonlijke gegevens enz en dat kwam dan uiterlijk na 24u in orde.

Nu weet ik echt niet meer wat te doen.

heb een ander alternatief E-mail adres ingegeven,en kom toch weer op het zelfde uit.

Kan ik jullie hulp inroepen?

Vorige keer was ik niks van gegevens kwijt, kan het zijn dat ik nu alles kwijt ben ???

Vriendelijke groeten,en hopend op gauw wat hulp

kyle

te bereiken via 2sloebers at gmail.com

aangepast door kweezie wabbit
email adres bewerkt wegens spamgevaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag Kyle,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.