Ga naar inhoud

Ook hier problemen tabblat mystart

Aanbevolen berichten

Ja, hij loopt als een zonnetje, nu nog de oude virusscanner eraf en een nieuwe erop..

Hoe hij een van de netwerkverbindingen eruit gooit snap ik dan niet, maar goed, ik zou zo langzamerhand eraan gewend moeten zijn dat computers en hoe ze werken een grote mist voor mij is ;)

Nou maar niet te hard roepen dat hij het goed doet, dat is natuurlijk de goden verzoeken :D

Vooreerst heel hartelijk dank voor het geduld en de uitleg!!

Hoop dat Kape nog even langskomt voor mn weerbarstige virusscanner!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vooreerst heel hartelijk dank voor het geduld en de uitleg!!

Hoop dat Kape nog even langskomt voor mn weerbarstige virusscanner!

Zonder dank, daarvoor zijn we hier op het PCH ;-) Met alle koppen samen komen we er vaak wel uit.

Ik heb Kape nog een bericht gestuurd dat hij hier even langskomt van zodra hij online is :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

indien het niet lukt om je AVG te verwijderen via je configuratiescherm of via de uninstall tool, kan je deze verwijderen met Revo Uninstaller. Deze tool zal eerst de standaard uninstall uitvoeren (indien het lukt) en zal daarna al de overgebleven mappen en register verwijderen. Daarna dien je wel je pc terug op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En lukt het niet met Revo, dan mag je de "zware" middelen inzetten :

• Download The Avenger by Swandog46 naar je bureaublad.
  • Klik op Avenger.zip
  • Pak het bestand uit naar je bureaublad.
  • Start The Avenger door op het icoontje te dubbelklikken.
  • Vista en Windows 7 ->rechtsklik uitvoeren als Administrator.

Zet een vinkje bij 'Scan for rootkits en vink Automatically disable any rootkits found' uit.

avenger2.jpg

In het venster Input Script here, kopieer en plak je het volgende:

Folders to delete:
[b]C:\Program Files\AVG
[/b]
[b]C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search[/b]

Opgelet: Bovenstaande code werd enkel gemaakt voor deze computer/situatie/user. Indien je deze code op een andere computer gebruikt kan het schade toebrengen!

Klik nu op de knop Execute.

Klik Yes om te bevestigen.

Klik Yes wanneer gevraagd wordt om je PC te rebooten.

Je PC zal rebooten, indien niet doe het dan manueel.

Na reboot opent een logfile (avenger .txt). Post de inhoud van de logfile.

De logfile van Avenger staat ook in C:\avenger.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de eerste poging gewaagd met de revo uninstaller en.......................

HET LIJKT TE ZIJN GELUKT!!

Hartstikke bedankt allemaal..gauw een nieuwe virusscanner erop en mn computertje kan nog wel weer eventjes mee!! *niet verwacht!

PLUIM!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag nooit meer hard roepen....sorry, er rest toch nog een probleem met mijn muis, die hapert ineens als ik een spel speel houdt ie er ineens mee op, wordt traag, even stagneren en dan doet ie het weer even (inmiddels honderd punt lichter...:( ) nieuwe batterijen erin, geen resultaat, usbtje in de laptop gestoken, daarop doet ie het prima..

Zou er iets verwijderd zijn waar de muis minder blij van wordt? t is wel een oudje, maar hij doet het, normaal gesproken, prima (logitech 848 nm lasermuis) ook inpluggen in een andere usb op de pc helpt niet, ook resetten helpt niet, ook dichterbij zetten helpt niet...hmmm??

PS scrollen hapert ook, evenals het aanklikken (dwz hij klikt niets aan of uit of weg)

aangepast door mien62
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.