Ga naar inhoud

Ook hier problemen tabblat mystart

Aanbevolen berichten

Ik heb een pc toren die bedraad, via een router, met de kabel verbonden is

---------- Post toegevoegd om 21:30 ---------- Vorige post was om 21:17 ----------

Helaas geen ip adres na herstart kan geen netwerkadres verkrijgen... zou ik de router ertussen uit moeten halen? Het rare is wel dat mn virusscan wel een update doet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi mien62,

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows IP-configuratie

Hostnaam.......mienpjoeter

Primair DNS-achtervoegsel.....:

Knooppunttype.....: broadcast

IP routering ingeschakeld.....:nee

WINS-proxy ingeschakeld.....: nee

Ethernet LAN verbinding 2:

Status van medium: .......medium ontkoppeld

Beschrijving......bluetooth PAN network adapter

Fysiek adres: 00-15-83-30-FC-E0

....rest volgt zo, ik moet het overtypen gezien ik geen verbinding heb

---------- Post toegevoegd om 16:16 ---------- Vorige post was om 16:08 ----------

Ethernet adapter LAN verbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: home

Beschrijving.............

VIA Rhine II Fast Ethernetadapter

Fysiek adres........:00-16-17-E4-87-C4

DHCP ingeschakeld:....ja

Automatische configuratie ingeschakeld: ja

IP adres......0.0.0.0

Subnetmasker.....:0.0.0.0

Standaard gateway........:

DHCP server....192.168.0.1

DNS servers.....192.168.1.254

195.241.77.55

195.241.77.58

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mako, denk je dat het iets met de router is?

Samenvattend deed mn computer het nog prima na het eerste deel van het verwijderen van de malwate, pas na de opschoonqctie kwam het verbindingsprobleem. Internetten vanaf mn laptop of tablet, via dezelfde router gaat prima, ook bij het uitschakelen van de router en direct aansluiten op de kabel kan het netwerk niet gevonden worden, zou dat niet tegen een probleem van de router pleiten?

Ik ben geen digislimmerik, maar in mijn logica is er met de router ws niets aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat het probleem bij je router is gesignaleerd, maar we bekijken natuurlijk alle opties. De zaken die we je vroegen hierboven te posten gaan voornamelijk over de verbinding van je computer met de router.

Je geeft aan dat je computer rechtstreeks met de kabel verbonden is met de router:

Ik heb een pc toren die bedraad, via een router, met de kabel verbonden is

ook bij het uitschakelen van de router en direct aansluiten op de kabel kan het netwerk niet gevonden worden

Kan je die laatste zin verder verduidelijken, of had die betrekking op de laptop of tablet?

Je kan alvast eens hetzelfde doen als in bericht #24 maar dan op de laptop wanneer die wel verbonden is met het internet. Hang je logje aan je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.