Ga naar inhoud

Zwart beeld witte letters bij opstarten


Aanbevolen berichten

Ik neem altijd een back-up op verschillende opslagmedia zoals een externe HD, DVD en USB-stick(s) alsook wel eens in het netwerk op een andere pc/server.

Je kan eens proberen door de HD in te pakken in een antistatisch zakje en een nacht in de koelkast te leggen om te kijken of er terug leven in te krijgen is.

Is me wel eens gelukt om zo data te recupereren, mocht dit niets opleveren ben je helaas je data kwijt.

Ik wens je alvast succes :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua afmetingen zou ze moeten passen, let op de goede aansluiting voor je HD IDE of SATA .

Ik controleer tevens ook weleens de dikte van de HD, deze die jij vermeld is 9.5mm dik, even nakijken kan zeker geen kwaad.

Mag trouwens geen probleem zijn om daar als Belg te bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Vista wordt niet meer verkocht staat te lezen op de supportsite van Microsoft wel bieden ze nog altijd ondersteuning.

Ken je iemand in je vrienden of kennissenkring waarvan je een Vista installatie DVD zou kunnen lenen en die de zelfde versie bezit als waar jij een installatiecode van bezit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.