Ga naar inhoud

probleem met live security platinum/ wil verwijderen

Aanbevolen berichten

Hopelijk zijn de virusmeldingen uit de computer. Zo ja, dan heb ik toch nog enkele vragen. Moet ik nog het programma Live Security Platinum verwijderen? Is het inderdaad een "virusaantrekker". De pc is niet van mijzelf, dus ik weet niet hoe het programma op de pc gekomen is. Het is in ieder geval niet bewust op de pc gezet en kan wat mij betreft weg. Ofwel, is dit programma de veroorzaker van de virussen op de pc?

Graag hoor ik van je.

Gerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bij programma's staat Live Security Platinum niet meer bij. Heb met verkenner de computer gecheckt, komt ook niet meer voor. Alleen nog de snelkoppeling stond op het bureaublad. Bij Start stond het programma ook nog vermeld, maar de map was leeg. Heb ik ook verwijderd. En verder ook geen virusmeldingen meer.

Op de pc staat als virusscanner Avira en Super Antispyware. Is het verstandig om dan ook regelmatig die Malwarebytes te laten scannen. Is de pc dan voldoende beveiligd?

Bij voorbaat dank. Gerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kape en Kweezie wabbit, ik wil jullie hartelijk danken voor de ondersteuning. De instructies waren zeer nauwkeurig en uit te voeren zelfs door mij als leek. Knap hoor. De pc is weer virusvrij. Nogmaals dank.

Groetjes Gerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.