Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

• 2 weken later...
Geplaatst:
Dag Bakkie009

Is je probleem opgelost of kan je nog geen iso's maken?

Ik heb het eerlijk gezegd opgegeven. Mijn computer is binnenkort toch aan vernieuwing toe, dus zal ik een paar maanden zonder grote setups te moeten installeren, overleven...

Geplaatst:
Kan je de ISO nog op cd/dvd branden?

Als dat nog lukt kan je proberen te installeren met de cd/dvd.

En als je RW schijfjes gebruikt, kan je meermaals gebruiken.

Nee, elke grote installatie eindigt na een tijdje. Of dit nu een virtueel schijfje is, of een dvd...

Ik heb eerlijk gezegd al opgegeven op de computer. Binnen een paar maanden koop ik waarschijnlijk een nieuwe aan, en dan is dit probleem opgelost!

Geplaatst:

Soms is een format en herinstallatie van Windows (geen reservekopie terugzetten), de snelste oplossing. Misschien kan je dat overwegen. We hebben alle opties overlopen, en geen van allen werkt blijkbaar.

Veel pc-leveranciers leveren een recoverycd waarbij je de pc naar kooptoestand kunt terugzetten. Misschien heb je ook zo'n cd gekregen?

Geplaatst:
Soms is een format en herinstallatie van Windows (geen reservekopie terugzetten), de snelste oplossing. Misschien kan je dat overwegen. We hebben alle opties overlopen, en geen van allen werkt blijkbaar.

Veel pc-leveranciers leveren een recoverycd waarbij je de pc naar kooptoestand kunt terugzetten. Misschien heb je ook zo'n cd gekregen?

Ik heb mijn pc al opnieuw geïnstalleerd met mijn originele Windows 7 Ultimate cd. Dat werkte ook niet...

Ik zou graag iedereen bedanken die me heeft willen helpen. Het is echt geapprecieerd!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.