Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb redelijk wat ISO images staan van games. En sinds kort lukt het me niet meer om installaties te voltooien. Ik kan de virtuele cd mounten (PowerISO en Daemon Tools) en de installatie starten, maar na een tijdje krijg ik dit:

19076d1339574398t-kan-geen-iso-images-setups-meer-fout.jpg

Heb je dit ook al eens geprobeerd op een andere pc, bijvoorbeeld op een pc van je broer, familie, buren, ... Gaf dit hetzelfde resultaat? Dan zijn je iso's volgens mij corrupt.

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Bij de setups die niet werken zitten onder andere ook programma's die ik vroeger reeds succesvol geïnstalleerd had...

Indien die op CD of DVD staan, dus zelf geschreven schijfjes kan het zijn dat die niet meer volledig leesbaar zijn en dit door de leeftijd van het schijfje.

Dan kan je natuurlijk ook geen correcte installatie uitvoeren.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag Bakkie009,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.