Ga naar inhoud

Logitech HD webcam C525


Gast Jozef Smets

Aanbevolen berichten

Gast Jozef Smets

Ik kocht een Logitech HD webcam C525 en meen dat ik de installatie naar behoren deed. Tot mijn verbazing krijg ik geen beeld wanneer ik de webcam opstart (zwart vlak). Zijn mijn systeemvereisten niet voldoende voor een HD webcam: beeldscherm voldoet niet ..., moet een HD kaart in de PC geplaatst worden of is de driver niet goed of is een HD gevoelige monitor (scherm) nodig ? Wie kan of wil mij hierbij helpen of adviseren; bedankt voor de aandacht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest de software voor je webcam niet geschikt zijn voor Windows xp ( kijk op de cd) kan je die hier (klik erop) downloaden.

Heb je eerst de software geïnstalleerd en dan pas de webcam aangesloten?

Handleiding over installatie en gebruik vindt je hier (klik erop), vanaf blz.47 vindt je de Nederlandstalige handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Jozef Smets,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.