Ga naar inhoud

Opstarten bepaalde programma's duurt erg lang...

TwanVenlo

Aanbevolen berichten

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wederom dank voor je snelle reactie.

Omdat ik in Malwarebytes geen knopje veilige modus kon vinden heb ik de PC met F8 in de veilige modus opgestart. Malwarebytes geupdate en laten draaien op een full scan. Gelukkig niks gevonden, PC is schoon. TXT file als bijlage bijgevoegd.

Nu 3 spyware programma gedraaid, naast de standaard Norton Antivirus, gelukkig niks aangetroffen.....maar nu... VLC Mediaplayer en HP printerprogramma doen nog steeds 3 tot 4 minuten over het opstarten!!!

Hoor/lees graag wat de volgende stap is, weerom alvast hartelijk dank voor deze super hulp.

mbam-log-2012-06-15 (09-43-46).txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...
Hoi TwanVenlo,

je topic werd blijkbaar uit het oog verloren...:dong:

Welke is de actuele stand van zaken ?...

Er is niks veranderd, problemen zijn alleen groter geworden. Ook pdf lezen en printen is na 10 sec niet meer mogelijk. Wat nu op Windows 8, maak dan mijn PC schoon, installeer dan Vista opnieuw en de update naar Windows 8. Hoop dat dan alles weer opgelost is.

Heeft iemand een (andere) tip???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.