Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Bram Kelchtermans
Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben laatst overgestapt naar Ubuntu 12.04 en dat verliep vlotjes. Maar ik wou met mijn vriendin een film kijken via de HDMI en het lukte gewoonweg niet om beeld op de tv te krijgen ik heb me suf gezocht en ben er maar mee gestopt van ellende op het moment heb ik Nouveau. ook heb ik geprobeerd nVidia driver te installeren (heb GT 555M) maar dan kreeg ik allerlei resolutie problemen en gaf hij de hele tijd de xorg.conf error... Wel krijg ik heel soms op mijn tv het ubuntu laad scherm maar daar stopt het dan ook weer...

Alsjeblieft help ik zou u zo dankbaar zijn en zal ook altijd klaar staan om u te helpen!

Geplaatst:

In een ver verleden heb ik eens een tv kunnen aansluiten op een Ubuntu-pc, maar dit was via S-video en scart.

Gaat het hier om een pc of laptop. Indien een pc, is op het moment dat je tv is aangesloten dan ook een andere monitor aangesloten?

Hoe heb je de drivers geïnstalleerd en zijn ze nu nog op het systeem aanwezig? Kan je ook even de error geven, of heb je daar geen last meer van.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.