Ga naar inhoud

Window Movie Maker

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Met mijn Canon Powershot SX 220 HS hebben we filmpjes opgenomen die we willen gebruiken voor een stukje op de bruiloft van een vriendin. Ik heb deze filmpjes via de usb kabel op mijn laptop gezet. De filmpjes zijn in MOV bestand en deze heb ik in een apart programma (free video converter) geconverteerd naar een avi bestand. Toen heb ik ze opgehaald in Windows Movie Maker en als ik ze dan bekijk op het klein schermpje wat je rechtsboven steeds te zien krijgt ziet het er goed uit, maar als ik het dan in volledig scherm kijk is de kwaliteit heel erg slecht! Het ligt denk ik niet aan het opnemen met de fotocamera want als ik deze aansluit op mijn tv (40") is het nog steeds heel duidelijk te zien.

Ik ken helaas niemand in mijn omgeving die hier veel verstand van heeft en ik ben zelf ook niet erg handig met deze programma's dus ik hoop dat iemand mij kan vertellen over wat ik nu moet doen om de filmpjes te bewerken (bij sommige moet er wat uitgeknipt worden, ze moeten achter elkaar komen en er moet muziek bij) en een goede kwaliteit te houden.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.