Ga naar inhoud

secure.bitvertiser

Aanbevolen berichten

Boel opgeruimd, krijg nu echter geen verbinding meer met internet. Wel connectie router, geen internet dus. Andere pc doet het wel, iPad gebruik ik nu.

waar moet ik zoeken?

Pc kreeg geen correct op ip-adres denk ik. Zelfs met vast ip adres geen internet. Router kan ik wel pingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Open een kladblokbestand.

Kopieer en plak daarin de onderstaande vetgedrukte tekst.

DeQuarantine::

Quit::

Sla dit bestand op je bureaublad op als CFScript.

Sleep CFScript.txt in ComboFix.exe

Dit zal ComboFix doen herstarten. Start opnieuw op als dat gevraagd wordt.

Post na herstart de inhoud van de Combofix.txt in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog slechts 1 herstelpunt aanwezig, van vrijdag ll.
Dat is vermoedelijk het herstelpunt nà de uninstall van Combofix ... en daar zit nu net het probleem met het tooltje. Dat herstelpunt zal dus niet meteen voor een oplossing kunnen zorgen. Al is het misschien - bij wijze van proef - geen slecht idee om dat herstelpunt eens terug te zetten en dan de toestand eens opnieuw te bekijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan morgen nog eventueel problemen om backup van vorige week terug te zetten, daarna opnieuw bovenstaande stappen uitvoeren.
Als je daarover beschikt is dat een prima oplossing, maar blijf - voorlopig - even van die Combofix /Uninstall af. Het gewoon uitvoeren van Combofix zelf kan echter wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.