Ga naar inhoud

nadat de pc opnieuw is geinstalleerd ziet het geen video kaart meer?

Delain

Aanbevolen berichten

Vandaag heeft mijn zoon de pc opnieuw voor me geinstalleerd,heel lief maar nu will ik een spel spelen en geeft het een error ( De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is,het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen)

Heb dit nu 5 keer gedaan met hetzelfde resultaat,

Ben een pc analfabeet maar kon wel zien dat het mijn videakaart niet ziet ,heb geprobeerd een driver daarvoor te downloaden maar helaas ook dit heeft niet mogen baten,ben nu een soort van aan het einde van mijn kennis en in plaats van de pc het raam uit te gooien probeer ik het hier maar :-)

Ik hoop dat er iemand is die dit probleem kan uitleggen zodat ik het kan verhelpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Delain,

Welkom op PCH!

Wat is het merk en exacte model van je computer en welke Windows versie heb je?

Hallo Jion en dank je voor het welkom :)

Het merk is een Emachines model nummer EL 1600.

Windows versie is xp service pack 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in je Apparaatbeheer na of dat alle driver correct zijn geïnstalleerd. Hiervoor ga je naar Start>Configuratiescherm>Systeem>Tabblad-Hardware.

Op het tabblad Hardware kies je Apparaatbeheer.

Zodra bepaalde hardware niet is geïnstalleerd, zal er een geel vraagteken bij staan.

Is dat het geval?

Indien zo, kan je hier de juiste drivers downloaden en installeren: EL1600

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Delain,

Welkom op PCH!

Wat is het merk en exacte model van je computer en welke Windows versie heb je?

Heb het na gekeken maar kan geen geel vraag tekentje vinden, zoals het eruit ziet moet het werken maar dat is niet het geval .

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.