Ga naar inhoud

Aansluiten usb


Butler44

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem:

Ik heb voor mijn vijver om de waterkwaliteit te meten een sensor welke via USB met de PC en internet verbonden moet worden.

Aangezien mijn PC / internet in mijn woonkamer staat kan ik dat niet doen met een 30 meter USB kabel.

Ik heb de USB kabel in een Belkin Home base gedaan. Daarna via een ethernetkabel de Belkin verbonden met

2 TP link AV200 mini powerline adapters en zo via het stroomnet verbonden met mijn PC.

Wanneer ik een externe hard disk op de Belkin aansluit dan ziet mijn PC de DATA die op de hard disk staat.

Hij ziet helaas niet de USB sensor om mijn waterkwaliteit te meten.

Wanneer ik de USB sensor rechtstreeks op mijn PC aansluit ziet hij hem wel.

Ik heb een verbinding met mijn externe harde schijven maar niet met de sensor. Wat kan er aan de hand zijn?

Ik heb met de helpdesk van de USB sensor gebeld en die vertelde mij dat het op de volgende manier aangesloten moet worden. Sensor - Belkin, Belkin - wireless router, Wireless router - computer.

Als het niet op te lossen is met de 2 mini powerline adapters is het dan mogelijk om een afstand van 30 meter vanuit mijn schuur naar mijn woonkamer te overbruggen met een wireless router.

Zo ja , wat moet ik dan hebben en hoe krijg ik dan contact met mijn pc.

Ik heb in mijn meterkast al een wireless router. Kunnen die dan met elkaar contact maken? :hmmmm:

Groetjes Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.