Ga naar inhoud

inlogcodes onthouden in windows 7

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op mijn vorige laptop had ik windows vista. Nu heb ik windows 7. Het lukt bij sommige sites wel, en bij sommige sites niet om mijn inlogcodes automatisch te laten verschijnen.

Soms wordt er gevraagd of dit wachtwoord onthouden moet worden. Maar ook al vink ik dat aan, dan nog gebeurt het lang niet altijd. De sleutelfunctie links-boven verschijnt soms wel, en dan werkt hij ook. Maar soms verschijnt hij niet, en zit er ook geen sleuteltje waar ik op moet klikken om het venster te laten verschijnen.

Wie snapt er iets van, en wil mij helpen?

Gr. Henriette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag henri-ette,

welkom op PCH.

Het (niet) onthouden van de namen en wachtwoorden blijkt veelvoorkomend probleem te zijn wanneer je Internet Explorer 9 gebruikt...werd ook hier (klik er op) aangekaart bij Microsoft Answers en er kwam niet meteen een oplossing uit de bus.

Op zich vind ik het een prima zaak, ik laat mijn PC geen enkel wachtwoord / login onthouden.

Wil je toch een browser waarbij dit wel lukt, probeer het dan eens met Firefox (klik er op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Ik wil idd ook niet dat mijn inlogcodes voor belangrijke sites onthouden worden. Ik maak al gebruik van Firefox. Op hun site staat dat het venser "wilt u dit wachtwoord onthouden" verschijnt, en dat je dan kunt aanvinken of je dat wilt. Maar dat venster verschijnt niet altijd. Volgens de site zou dat komen doordat de vraag dan al is afgewezen. En dan kun je het venster terughalen door de sleutel aan te klikken die links op de werkbalk zit. Maar die sleutel zit er niet. Enig idee hoe ik dat venster te voorschijn kan toveren?? Bij voorbaat al bedankt voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja..., die Firefox-help-pagina's heb ik al een paar keer bekeken en de instructies gevolgd. Op hun site staat dat het venser "wilt u dit wachtwoord onthouden" verschijnt, en dat je dan kunt aanvinken of je dat wilt. Maar dat venster verschijnt niet altijd. Volgens de site zou dat komen doordat de vraag dan al is afgewezen. En dan kun je het venster terughalen door de sleutel aan te klikken die links op de werkbalk zit. Maar die sleutel zit er niet. Dus geen resultaat helaas. Maar bedankt voor je reactie.

Gr. Hentiette

En nu, uurtje later zijn we eruit. Pffffff............... Had te maken met dat we Google als zoekprogramma gebruikten, ipv Mozilla Firefox zelf. Asus, bedankt voor het meedenken,

groeten van Henriette

aangepast door henri-ette
probleem opgelost
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.