Ga naar inhoud

ik heb geen geluid meer na het formateren


Gast DDAVID

Aanbevolen berichten

De audio hardware waar ik het over heb is die ingebouwd in men moederbord. Een ASUS P4SP-MX. Het is een wat oudere computer waar ik wat ram bijgestoken had en wat heb opgekuist voor mijn zoon. Hij is vijf jaar dus heeft echt niet meer nodig. ik heb er windows 7 opgezet en toen ben ik er ingeslaagd geluid te hebben via apparaatbeheer. maar dat besturingsprogramma was te zwaar waardoor hij haperde. Nu heb ik xp geinstalleerd en ik kan niet meer op dezelfde manier tewerk gaan via ,aparaatbeheer. ik ken xp niet dus ik stond all half blok. Nu ben ik naar de site van asus geweest en heb daar mijn moederbord teruggevonden en heb op die ,manier ook de juiste drivers gevonden. ik kon ze alleen gecrompimeerd downloaden en als ik het uitpak heb ik niet gewoon 1 exe maar een paar exes en nog bestanden zoals systeembestanden waar ik echt geen weet van heb wat ik er mee moet doen. ook verspreeid met verschillende mappen zoals hotfix en nonhotfix en... wie kan me aub helpen geluid op die pc te krijgen. Mvg David

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij doet niets. Ik klik op de exe dan verschijnt dat venstertje met uitvoeren en als ik daar op duw gebeurt er niets meer. ik heb all geprobeerd opnieuw te downloaden maar baat niets. Nu ik moet wel zeggen dat ik all andere drivers heb gedownload en die ook heb geinstalleerd. later hed ik dan door dat het toch de juiste niet waren heb er zo 2 geinstalleerd + diegene die ik nu probeer waar het niet van lukt. MIjn pc vertoont geen schade na het opnieuw opstarten. Ik zal eens systeemherstel doen en nog eens proberen te installeren.

---------- Post toegevoegd om 21:50 ---------- Vorige post was om 21:43 ----------

systeemherstel lukt ook niet. ik heb ook totaal niets van ervaring met xp. goede scholing maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.